Billy - svenska folkets bästa vän - är inte lilla familjens bästa vän just nu...

men mer om det en annan gång...

Det har hänt mycket denna veckan, men både jag o Andy har varit för trötta för att blogga när Bella väl somnat. Dagisbesök, Ystad Djurkpark, Ullared, Malmöfestival för att nämna det som poppar upp snabbt i huvudet.

Den enda anledningen till att jag är uppe såhär dags är att jag sovit tillsammans med Bella mellan halv tio och halv tolv ikväll. Vaknade av grannens festskrål och gick upp utan att veta hur mycket klockan var, för att påbörja film- och myskvällen med Andy. Klockan var då halv tolv och då är det inte läge att börja titta på Star Wars. Andy blev trött en kvart senare, så nu är jag uppe själv. Känner mig rätt pigg, men ska nog gå och lägga mig ändå. Sannolikheten för att Bella ger oss sovmorgon imorgon är alldeles för låg för att jag ska vara uppe och blogga. Imorgon är det kalas för Världens Bästa Farmor som fyllt år förra veckan. Orkar jag skriva när vi kommer hem därifrån gör jag det, annars blir det en annan dag. Måndag börjar jag jobba igen och Bella börjar på dagis. Och vilken dag som helst kommer en ny bebis in i våra liv.  Stora förändringar på gång med andra ord.


Kommentarer
Postat av: sara

Fin bild på Farmor och Bella :)

Spännande med en liten kusin på väg... men nu börjar det väl dax för henne att titta ut.

Lycka till med dagisinskolningen,kram

2009-08-23 @ 14:11:46
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar för fin komplimang + en mysig bild på två som gillar varandra.

2009-08-23 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0