snart börjar...

...vår filmkväll, och det innebär att det inte finns tid för bloggskrivande ikväll heller. Vi kom hem igår vid 14-tiden och tanken var att skriva om vår senaste vecka, men jag somnade sittandes (!) i soffan, medan A ordnade så bredbandet funkade på min andra dator. Klockan var inte mer än 21, så så trött var jag.
Vad ska vi se ikväll, kanske du undrar? Vi hade med två filmer till Kivik, varav endast en var Karro-vänlig, nämligen Star Wars 3. Nu ska vi se alla filmerna från del 1, med start ikväll. Jag gillar Yoda skarpt och i ett försök att imponera på (eller kanske irritera?) A, försökte jag prata som Yoda efter att vi sett filmen, men det gick inte så bra. Ska göra nytt försök när vi sett ett par avsnitt till.

Imorgon ska vi röja genom HEEELA vår källare. VI har lovat varandra att vara tuffa vid gallringen av vad som ska sparas och slängas, så denna gången hoppas vi på en riktig rensning.

Skriver mer snart. Bis dann - U2 rock!!! Och Kivik 2!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0