Bollen är hos dig!

Gääääsp! Dagarna går så snabbt här - både för den som jobbar och för dem som är hemma och leker. Och kvällarna går ännu snabbare. Nu skulle jag kunna lista vad som har hänt sedan sist vi skrev, men att skriva kort eller lite om mycket är inte en av mina starka egenskaper. Själv kan jag inte välja vad jag ska skriva om, så idag (du kan även få morgondagen ;-)) får läsaren - just du - komma med önskemål. Vad vill du att vi ska skriva om? Är det ngt särskilt du väntar på att få läsa?

Ös in önskemål! (Som MFF fast tvärtom)


Kommentarer
Postat av: Momme

Hur det går på nya jobbet(karro)

Hur det är att vara hemmapappa (Andy)

Vilka nya ord och choser Bella har.

KRAM till er alla från MOMME

2009-07-21 @ 09:29:06
Postat av: Momme

Jag ser inga mål. Ungefär som MFF. MOMME

2009-07-24 @ 14:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0