1:a löprundan

Denna löprundan kändes inte bra på något sätt alls. Det enda jag kan glädjas åt är att jag tog mig ut i spåret, trots min allt-är-skit-orkar-ingenting-känsla. Knepet som fick ut mig var att jag bara bestämde mig för att byta om till träningskläder och ge mig ut. Jag gav mig inte tillåtelse att tänka på löpningen, jag tänkte faktiskt inte alls, utan lät händerna och kroppen sköta klädombytet, sedan var man på väg. Och när man väl är på väg, så brukar det gå av bara farten.

Nästa löprunda kan endast bli bättre!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hej

Ja, jag känner mig också riktigt trött på allt som har med jobbet att göra. Inte alls kul. Men det svåra är ju att komma på vad man vill istället.

En liten fika hade inte varit så dumt. Två "kloka" huvuden tänker kanske bättre än ett ;)

Har du slutat jobba nu? Vi kan väl försöka få ihop nån dag. hade varit kul att träffa Bella också.

Kram

2009-09-23 @ 12:12:14
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0