Lillebror har fått ett namn!!!

Idag har då Lillebror äntligen fått ett namn. Men jag tänkte att ni själv ska få lista ut vilket det är. Hans namn betyder "min gud är Jahve" eller "Herren är Gud". Kanske inte allt för svårt att lista ut men lite ska ni få jobba. :-) Skulle det vara någon som inte kommer på det så får ni höra av er.

Det kan även avslöjas att han kommer att heta Ludvig i andranamn. Detta tack vare Bella som hela tiden har sagt att hon tycker att han ska heta så. Hon har även spridit till föräldrar och fröknar på dagis att han skulle heta det så jag har jag fått dementera detta mer än en gång. Känns roligt att Bella också fått vara med och bestämma och att det finns en story bakom namnet.

That's all for now. Se nu till att googla runt och och kolla vad Lillebror kommer att heta officiellt. Här hemma kommer han nog att gå under namnet Lillebror ett litet tag till...

Kommentarer
Postat av: Ms X

Jag vet, jag vet, jag vet!!! :-)

2010-11-20 @ 23:19:24
Postat av: momme

Äntligen har lillebror fått et namn. JAG vet.Kram till hela familjen från MOMME



PS är det s på slutet eller inte. DS

2010-11-21 @ 11:02:26
Postat av: rebecka

JAG VEEEEET! :D

2010-11-21 @ 12:18:18
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: sara

Samma som min gudson :)

Här hemma heter lillebror alltifrån lillskrutten, fisungen till gosplutten och pelleplutt.

Nån enstaka gång kallas han Jack :)

2010-11-22 @ 08:12:44
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sussu

Ja nu vet jag också efter att du berättat det på FB! ;)

Lillebror ser riktigt rund och go' ut! Och Bella är säkert stolt storasyster. Vilken familjelycka!! Kram

2010-11-23 @ 04:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0