fler julbilder

som utlovat kommer här ytterligare bilder från juldagarna.

Med tanke på att klockan är ett par timmar efter midnatt, är priset för detta inlägg högt - mätt i sömntimmar. Jag och Elias somnade i soffan och nu kan jag inte somna om, så därför sitter jag här vid datorn.

Fortfarande problem med uppladdningen när jag försöker med bilder i "full storlek", därför blir det miniatyrbilder. Klicka på dem så kommer de upp i större version.


Julklappsöppning hos familjen Ahlfors/Henrixsson


Två pojkar som väntar på tomten...


Tomten själv uppenbarade sig inte på juldagen (det är ju hans enda lediga dag har jag hört), men hans flitigaste nissa delade ut klapparna var där och såg till att klapparna kom rätt.


Årets julklapp!!


"Titta INTE in i kameran"... *klick-klick-klick*..."bra, precis så!"


Yngst och äldst myser på juldagen.


Har en årskrönika för 2010 på gång...om jag lyckas få ihop den inom inte alltför lång tid, bjuder jag på den här.



Kommentarer
Postat av: sara

Vilken söt prinsessa :)

Somnar var kväll i soffan med jack, inatt har vi sovit där i stort sett hela natten. Han har feber och en jäkla hosta. Så nu blir det vårdcentralen...igen :(

2011-01-04 @ 09:40:51
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0